Morning Fresh Lemon to super skoncentrowany płyn do mycia naczyń: wyjątkowo wydajny, fantastycznie się pieni. Doskonale usuwa nawet przypalony tłuszcz. Klasyczny zapach cytryny. Łagodny nawet dla wrażliwej skóry.
Skład: Anionowe środki powierzchniowo czynne (5 -< 15 %), amfoteryczne środki powierzchniowo czynne (< 5 %), kompozycje zapachowe (Citral, Citronellol, Geraniol, Limonene), środki konserwujące (Sodium benzoate).
"Rodzaj zagrożenia: 2.1 Klasyfikacja substancji lub mieszaniny Eye Irrit. 2 H319 * Działa drażniąco na oczy. 2.2 Elementy oznakowania Piktogramy określające rodzaj zagrożenia i hasło ostrzegawcze UWAGA Nazwy niebezpiecznych składników umieszczone na etykiecie Nie ma. Zwroty wskazujące rodzaj zagrożenia H319 Działa drażniąco na oczy. Zwroty wskazujące środki ostrożnośc P101 W razie konieczności zasięgnięcia porady lekarza należy pokazać pojemnik lub etykietę. P102 Chronić przed dziećmi. P264 Dokładnie umyć ręce po użyciu. P305+P351+P338 W PRZYPADKU DOSTANIA SIĘ DO OCZU: Ostrożnie płukać wodą przez kilka minut. Wyjąć soczewki kontaktowe, jeżeli są i można je łatwo usunąć. Nadal płukać. P337+P313 W przypadku utrzymywania się działania drażniącego na oczy: Zasięgnąć porady/zgłosić się pod opiekę lekarza. Zawartość/pojemnik usuwać do odpowiednio oznakowanych pojemników na odpady zgodnie z krajowymi przepisami. * Klasyfikacja na podstawie danych producenta. 2.3 Inne zagrożenia Komponenty mieszaniny nie spełniają kryteriów PBT lub vPvB zgodnie z załącznikiem XIII rozp. REACH. Produkt nie zawiera składników wpisanych do wykazu ustanowionego zgodnie z art. 59 ust. 1 jako posiadające właściwości zaburzające funkcjonowanie układu hormonalnego ani składników o właściwościach zaburzających funkcjonowanie układu hormonalnego zgodnie z kryteriami określonymi w rozporządzeniu 2017/2100/UE lub rozporządzeniu 2018/605/UE w stężeniu równym lub większym od 0,1 %."
Sposób użycia: Spłukać naczynia po umyciu.
Trwałość od otwarcia: 24 mies.
Wydajność: silnie skoncentrowany
Zapach: Cytrynowy
Zawartość nominalna: 900 ml
Rzeczywiste towary mogą wyglądać inaczej niż na zdjęciach przedstawionych na stronie internetowej. Mogą różnić się wyglądem, kształtem, opakowaniem, składem. Opis produktu prezentowany na stronie ma charakter ogólny, nie jest jednakowy z opisem przedstawionym na opakowaniu produktu.